Csütörtök, 2025-07-03, 3:33 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Az én honlapom
Főoldal | Checkpoint készítés | Regisztráció | Belépés
Honlap-menü
Mini-chat
Körkérdésünk
Milyen az oldal?
Összes válasz: 18
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Checkpoint készítés

Checkpoint készítése:
Először is menj oda ahova akarod tenni a checkpointot!
beírod h /save ,ez lementi a pozíciódat a savedpositions.txt.-be amit a SA főkönyvtárában találsz meg!

AddPlayerClass(0,325.8680,2540.2136,19.2410,179.2383,0,0,0,0,0,0); vmi ilyesmit kellett kapnod

Ebből kimásolod a 3 koordináltál [X,Y,Z]

AddPlayerClass(0, 325.8680,2540.2136,19.2410,179.2383,0,0,0,0,0,0);

Ezután keresd meg a mododban a public OnPlayerConnect részt és ide írd be a következőket:

public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,ide a 3 koordináltát amit kimásoltál,5.0); ezt a sort
return 1;
}

Az 5.0 az a kör mérete tehát ha nagyobbat akarsz ,akkor írd nagyobbra ha kisebbet akkor írd kisebbre!


Aki csatlakozik látni fogja a checkpointot[a piros kört]a térképén is!

Akkor most írjuk meg a checkpoint funkcióit...
Keress egy olyan részt a mododban ,hogy public OnPlayerEnterCheckpoint,ha nincs akkor csinálj egyet!

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) {
Ide írd a funkciókat amit akarsz ,hogy csináljon a gép amikor bemész a checkpointba!
pl:SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,"Üdv a checkpointomban!");
return 1;
}



forrás: hanga.klanlap.hu
Belépés
Keresés
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Online Munkaasztal
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala
  • Copyright MyCorp © 2025

    A uCoz tárhelye