Checkpoint készítés
Checkpoint készítése:
Először is menj oda ahova akarod tenni a checkpointot!
beírod h /save ,ez lementi a pozíciódat a savedpositions.txt.-be amit a SA főkönyvtárában találsz meg!
AddPlayerClass(0,325.8680,2540.2136,19.2410,179.2383,0,0,0,0,0,0); vmi ilyesmit kellett kapnod
Ebből kimásolod a 3 koordináltál [X,Y,Z]
AddPlayerClass(0, 325.8680,2540.2136,19.2410,179.2383,0,0,0,0,0,0);
Ezután keresd meg a mododban a public OnPlayerConnect részt és ide írd be a következőket:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,ide a 3 koordináltát amit kimásoltál,5.0); ezt a sort
return 1;
}
Az 5.0 az a kör mérete tehát ha nagyobbat akarsz ,akkor írd nagyobbra ha kisebbet akkor írd kisebbre!
Aki csatlakozik látni fogja a checkpointot[a piros kört]a térképén is!
Akkor most írjuk meg a checkpoint funkcióit...
Keress egy olyan részt a mododban ,hogy public OnPlayerEnterCheckpoint,ha nincs akkor csinálj egyet!
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) {
Ide írd a funkciókat amit akarsz ,hogy csináljon a gép amikor bemész a checkpointba!
pl:SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,"Üdv a checkpointomban!");
return 1;
}
forrás: hanga.klanlap.hu