Mozgó obeject
Object mozgatás (vagyis lift készítés):
Ebben a tutorban leírom, hogy hogyan lehet liftet vagy valami olyat csinálni amit parancsal tudsz mozgatni a játékban!
1. MTA-ban tegyük le a liftet a megfelelő helyre mentsük el pl. lift1. Utána ugyan azt a liftet vigyük fel abba a magassábga ahova szeretnéd, hogy felmenjen ezt mentsük el lift2 néven.
2. Az MTA-val be is fejeztük a munkánkat, konvertáljuk át a lift1-et lesz egy ilyenünk: CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); ez lesz az alap.
3. A pawnoba ez alá a sor alá:
public OnGameModeInit()
{
csináljunk egy
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
sort
szal most így néz ki:
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
4. Most ez alá a sor alá :
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
csináljunk egy:
new lift;
sort.
most így néz ki:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new lift;
5. A new lift; alá illesszük be a következő sorokat:
if (strcmp(cmdtext, "/lift-up", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 3);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, "Lift elindítva");
return 1;
}
amit zölddel írtam oda annak az objectnek az első 3 számát tegyétek ami ebben a map-ban van: lift2 (CreateObject(18553, 226.412949, 1872.439087, 16.401323, 0.0000, 0.0000, 180.0000); amit zölddel írtam az a 3 koordináta kell)
6. Aztán az előző sorok alá ezt másoljuk be:
if (strcmp(cmdtext, "/lift-down", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 5);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, "Lift le");
return 1;
}
ide az első map (lift1) objectjének a közepe kell.(CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); amit zölddel írtam)
7.FONTOS
amit a new parancs után írtunk (ezesetben: new lift;) annak megkell egyezni a MoveObject( utáni első szóval és az objecteknél csináltunk egy ilyen sort:
lift = object...
itt is meg kell egyeznie azzal amit a new után írtunk!
forrás: hanga.klanlap.hu
Object mozgatás (vagyis lift készítés):
Ebben a tutorban leírom, hogy hogyan lehet liftet vagy valami olyat csinálni amit parancsal tudsz mozgatni a játékban!
1. MTA-ban tegyük le a liftet a megfelelő helyre mentsük el pl. lift1. Utána ugyan azt a liftet vigyük fel abba a magassábga ahova szeretnéd, hogy felmenjen ezt mentsük el lift2 néven.
2. Az MTA-val be is fejeztük a munkánkat, konvertáljuk át a lift1-et lesz egy ilyenünk: CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); ez lesz az alap.
3. A pawnoba ez alá a sor alá:
public OnGameModeInit()
{
csináljunk egy
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
sort
szal most így néz ki:
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
4. Most ez alá a sor alá :
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
csináljunk egy:
new lift;
sort.
most így néz ki:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new lift;
5. A new lift; alá illesszük be a következő sorokat:
if (strcmp(cmdtext, "/lift-up", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 3);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, "Lift elindítva");
return 1;
}
amit zölddel írtam oda annak az objectnek az első 3 számát tegyétek ami ebben a map-ban van: lift2 (CreateObject(18553, 226.412949, 1872.439087, 16.401323, 0.0000, 0.0000, 180.0000); amit zölddel írtam az a 3 koordináta kell)
6. Aztán az előző sorok alá ezt másoljuk be:
if (strcmp(cmdtext, "/lift-down", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 5);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, "Lift le");
return 1;
}
ide az első map (lift1) objectjének a közepe kell.(CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000); amit zölddel írtam)
7.FONTOS
amit a new parancs után írtunk (ezesetben: new lift;) annak megkell egyezni a MoveObject( utáni első szóval és az objecteknél csináltunk egy ilyen sort:
lift = object...
itt is meg kell egyeznie azzal amit a new után írtunk!
forrás: hanga.klanlap.hu